maandag 2 april 2012

Nee... ik ben niet gestopt met bloggen!

Hallo allemaal,

Ik ben niet gestopt met bloggen en ik ben ook geen ouwe zeurkous...
Ik heb het alleen maar veel te druk en ben zoooooo vreselijk moe dat er geen zinnig woord meer via mijn vingers en toetsenbord mijn hoofd uit wil.
Ik zou hier kunnen vertellen wat ik allemaal doe iedere dag maar pfffffffffffffffffff...

Anyway, morgen is mijn hubbie jarig!

En... morgen ga ik ook eventjes de hartsvriendin van me moeder in Zaltbommel ophalen voor een logeerpartij (mijn ouders wonen tegenover).

Die vriendin heet Anneliese, is bijna 82 en een enorm krasse oma!
We kijken allemaal naar haar uit.

Dusssssss... morgen gaan we allen feesten en zo! Verjaardag en de krasse oma... hahahahaaaa...

Ondanks alle drukte!

Ik hoop dat ik binnenkort weer eens iets dat echt geestig en/of diepgaand is te vertellen heb.


Tot gauw,


Gaabs




3 opmerkingen:

  1. Proficiat met je rammetje, morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onthoud deze zin:
    LOGGEN IS GEEN MUST
    NEEM AF EN TOE RUST

    Wordt geen slaaf van je blog.
    Wij bloggen al vanaf januari 2005, eerst bij weblog en sinds 1 september 2011 bij Blogger. Ook wij hebben wel eens een dag dat we overslaan of een langere periode.
    Lieve groeten van ons
    en sterkte met je blogpauze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Albert & Mara,

      Klopt helemaal... het moet leuk zijn en niet nog een dwingend iets meer.

      Wie weet kom ik er deze week meer een klein beetje meer aan toe... ik wil wel maar de dagen hebben uren te weinig.

      Lieve groetjes terug,

      Gabi

      Verwijderen