dinsdag 2 oktober 2012

Vooraankondiging M.O.M !!! Update... Toch iets nieuws!!!




Voor wie nog niet weet waar dit over gaat lees ook even mijn vorige bericht.

Gisteravond laat heb ik nog email contact met Aline gehad en zijn we het met elkaar eens geworden dat ik de Dinszin en de W.O.W. niet ga adopteren maar mijn eigen idee uitwerk tot iets meer of minder nieuws.
Aline doet in de toekomst weer  lekker zelf de Dinszin en de W.O.W. 

Dus... de M.O.M. gaat hier "geboren" worden...

Ik ben van plan om te variëren met de ene week een start zin voor een verhaal,
dan weer een thema om naar eigen fantasie invulling aan te geven en soms een onderwerp uit het nieuws ter discussie te stellen.
Dat laatste omdat ik benieuwd ben hoe jullie over het een en ander denken...
Voor het uitwerken van een thema wil ik allen uitnodigen er vrij invulling aan te geven door te schrijven (fictief, vanuit je hart of je eigen beleving überhaupt),
te plakken (collage?) of een soort reportage te maken wel of niet met eigen foto's.
Ik stel geen enkele eisen aan de lengte (aantal woorden) van jullie bijdrage.

Dus... LEEF JE UIT!!!

Ik hoop dat er velen zullen meedoen.

Ik wil mijn best doen om de opdracht wekelijks te plaatsen; als het even kan op zondagavond laat of op maandagochtend.

Zo, nu heb ik al een beetje verteld wat de bedoeling is.

Ik ga nog een aparte pagina maken met de 'spelregels'; de uitleg dus voor de toekomst als dit bericht niet meer op mijn startpagina staat.
Meedoen kan op de gebruikelijke wijze door een reactie met de link naar je werk onder de opdracht van die week te plaatsen zodat we allen elkaar weten te vinden en bij elkaar kunnen lezen & reageren.

Tot gauw... Een fijne dag allen!



Groetjes,

Gaabs





Geen opmerkingen:

Een reactie posten