donderdag 3 januari 2013

Help!!!... Ik kom niet meer bij met bloggen...

Hallo allemaal...!!!

Te allereerst wens ik iedereen alsnog een mooi, gelukkig, goed, gezond en voorspoedig 2013 toe!!!

Sorry dat ik het dagen en dagen af heb laten weten hier in bloggerland maar het is me werkelijk niet gelukt om ook nog te bloggen en aan alle (zelfs niet mijn eigen M.O.M.) challenges deel te nemen zoals als ik dat gewoonlijk doe!

Gaabs had echt te druk, het werd iedere nacht te laat, iedere ochtend vervolgens ook...
Alle gewone bezigheden/opgaven/verplichtingen en zo moesten gewoon doorgaan naast al het vermaak en gefeest met familie en vrienden.

Het spijt me, maar bloggen raakt bij mij dan hopeloos achterop!

Ik hoop dat jullie mij mijn 'gespijbel' kunnen vergeven!?

Bloggen moet voor mij leuk en ontspannend zijn (althans meestal), niet voelen en op me drukken als nog een verplichting erbij.

Ik bedankt me voor iedere creatieve bijdrage en alle gedeelde gedachten op mijn blog en bij de M.O.M. die jullie allen hebben aangedragen in 2012 en ik hoop dat we gezellig met elkaar verder gaan in dit nieuwe jaar, 2013.

Ik ga mijn best doen om snel de boel bij te werken...,
i.i.g. om gewoon de draad weer op te pakken.


Tot bloggens...



Liefs en zo,

Gaabs






3 opmerkingen:

  1. Kan gebeuren. Blij dat je niets mankeert. Ik was een beetje ongerust.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook nog het allerbeste voor 2013. En inderdaad, bloggen hoeft niet, het mag. En soms zijn er gewoon belangrijkere dingen te doen en schiet het bloggen er bij in ......... het zij zo!!!
    En ja, ik hoop zeker weer (als ik tijd heb :-)) mee te doen met de M.O.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou nog een heel fijn en goed 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen